Cauta
Avansat
Partener oficial
...
Pay with
Urmărește-ne pe

Expediere si livrare



1. The items are shipped in 24-48 hours after receiving cleared payment.
2. We ensure fast and reliable worldwide delivery based upon shipment's destination.
3. We always use a shipment method that provides tracking information.
4. The items are delivered by one of our shipping partners: GLS / Parcel Force, Dachser, DHL, International Post Services / EMS. Shipping time may vary according to items’ locations as deliveries to certain locations may require additional time in transit.

Pentru orice dificultati, nu ezitati sa ne contactati prin formularul din pagina contact, sau la numerele de telefon postate pe website.


Expediere si livrare

Produsele sunt expediate international cu unul dintre partenerii noștri de transport: GLS, Dachser, International Post Services/EMS, Ekont, UPS, DHL, RABEN. In Romania produsele sunt expediate cu FAN COURIER.

In Romania produsele comandate sunt livrate în 24-48 ore după receptionarea platii. Inainte de expediere, cumparatorul este contactat telefonic pentru a ne asigura de corectitudinea adresei si a comenzii.

Clientii care aleg optiunea "plata la livrare" vor plati numerar contravaloarea produselor catre curier in momentul livarii.

Oferim clientilor posibilitatea ridicarii produselor de la sediul nostru din Bucuresti. Folositi pagina de contact pentru detalii.

Puteți verifica starea livrării produsului dvs. accesând numărul de urmărire în funcție de partenerii de expediere (curieri):

GLS: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking

DACHSER: https://elogistics.dachser.com/shpdl/?c=15&n=number (*number=numărul de urmărire primit de la noi)

International Post Service/EMS: http://www.trackingmore.com/posta-romana-tracking.html

Ekont: http://en.econt.com/tracking/?num=Track+service

UPS: https://www.ups.com/tracking/tracking.html

DHL: http://www.dhl.com/en/express/tracking.html

RABEN: https://trackapkg.com/raben-tracking-number (*number=numărul de urmărire primit de la noi) FAN COURIER: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking (*AWB=numarul de urmarire primit de la noi)

În cazul produselor expediate în afara UE (în țările cu vamă) fiecare produs este expediat cu documente de declarație personalizată (45€ incluse în costul de transport).

* https://ec.europa.eu/taxation_customs/business/customs-procedures/general-overview/customs-declaration_en *

Taxe vamale

Prin achiziționarea produsului, clientul este responsabil pentru plata taxelor vamale și efectuarea formalităților de import. Suma se calculeaza cu respectarea legislatiei in vigoare in tara in care va fi livrata transportul. Cuantumul taxelor vamale percepute va fi comunicat de curier odata ce marfa a ajuns la destinatie. În cazul în care taxele vamale nu sunt plătite și, din acest motiv, transportul este refuzat sau abandonat, costurile de expediere și taxele vamale vor fi deduse din totalul total al comenzii, iar diferența rămasă va fi rambursată.

ADRESA ALTERNATIVA DE LIVRARE Oferim posibilitatea de a selecta o adresă de expediere diferită din adresa de facturare. Acest lucru vă ajută să trimiteți o comandă către altă locație / adresa.

Oferim și serviciul Dropshipping. Dacă doriți să utilizați acest serviciu, vă rugăm să faceți clic pe Trimiteți mărfurile clientului meu (dropshipping), completați detaliile solicitate și faceți clic pe Salvare informații.

SCHIMBAREA SAU ANULAREA O COMANDĂ Din motive tehnice și logistice, nu este posibil să vă schimbați adresa odată ce comanda a fost expediată. Prin urmare, vă rugăm să verificați cu atenție detaliile de livrare înainte de finalizarea comenzii. Din păcate, după primirea Confirmării de livrare, nu vă mai puteți anula comanda. Puteți alege să refuzați coletul la sosire, dar veți fi responsabil pentru costurile de livrare și retur.

Monitorizarea comenzii

Odată ce comanda dumneavoastră a fost procesată și expediată, veți primi o confirmare prin e-mail cu detaliile de expediere și numărul de urmărire. Dacă ați configurat un cont personal site-ul nostru, veți putea vizualiza și urmări starea comenzii dvs. în Contul meu -> Istoricul achizițiilor. Dacă nu sunteți încă înregistrat ca si client, vă puteți urmări în continuare comanda utilizând linkul din e-mailul de confirmare, dar vă recomandăm insistent să vă înscrieți pentru a vă urmări usor status-ul comenzilor viitoare.